Subject: Re: AutÕS § 27 lg 10 toetus
From: "Ken Matsalu ID PRODUCTION" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Cc: Brigita Rästas
Date: Tue, 11 Jun 2024 21:14:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan allkirjastatud aruande.

Parimat soovides,

Ken Matsalu

Produtsent

ID Production OÜ

Mob: +372 58 14 6226
[email-masked] <about:[email-masked]>

From: Brigita Rästas <[email-masked]>
Date: Wednesday, 20. March 2024 at 12:51
To: Ken Matsalu ID <[email-masked]>
Subject: AutÕS § 27 lg 10 toetus

Tere!

Annan teada, et autoriõiguse seaduse § 27 lg 10 raames jagatavate toetuste 
taotlused on neid menetlev komisjon käesoleval aastal läbi vaadanud ja Teie 
taotlus projektile EFTA2024 rahuldati 40 000 euro ulatuses. Kui seda 
kinnitav käskkiri allkirjastatud saab (eelduslikult märtsi lõpuks), on ka 
toetuste saajad adressaatide hulgas. Lisaks rõhutan, et toetuse saajal on 
Vabariigi Valitsuse määrusest tulenev kohustus avalduse alusel eraldatud 
raha sihtotstarbelise kasutamise kohta esitada Justiitsministeeriumile 
aruanne hiljemalt 2 kuu jooksul pärast projekti lõppemist.

Lugupidamisega

Brigita Rästas

Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus

Justiitsministeerium